روشنة
عزيزي الزائر / الزائرة
يسعدنا انضمامك الينا بالتسجيل
او تعريف نفسك بالدخول باسمك
نتشرف بمشاركتك وتسجيلك معنى
تحيات ادارة منتدى روشنة
محمود النجار

روشنة

سبحان الله وبحمدة سبحان الله العظيم
 
الرئيسيةمدونة روشنة التسجيلدخول
يشرفنا انضمامكم الينا على:


منتدى روشنة


النجار للخدمات الالكترونيه
قناة النجار_ el-naggar

شاطر | 
 

 طريقة عمل الحمام المحشي فريك الشيف حسن كامل

استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي اذهب الى الأسفل 
كاتب الموضوعرسالة
محمود النجار
Admin
Admin
avatar

ذكر عدد المساهمات : 118
تاريخ التسجيل : 07/07/2011
العمر : 27
الموقع : روشنة

مُساهمةموضوع: طريقة عمل الحمام المحشي فريك الشيف حسن كامل   21/5/2012, 8:45 pm






بسم الله الرحمن الرحيم
السلام عليكم ورحمة الله وبركاتة

النهردة جايبلكم مفاجاة جميلة اوي وهتعجبكم

bounce bounce bounce bounce bounce bounce
جايبلكم

scratch scratch scratch scratch scratch

طريقة

Arrow Arrow Arrow Arrow

عمل





الحماااام المحشي فريك

Smile Smile Twisted Evil Twisted Evil Laughing Laughing

bounce bounce bounce bounce bounce

lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol! lol!

وطبعا احنا عارفين ان الحمام المحشي فريك كل الرجالة
بتحبة ومفيش راجل في الدنيا مبيحبوش
والمثل بيقول قلب الراجل معدتة
ولازم تعمليلة اللي هو بيحبة
علشان تكسبي قلبة
يبقى لازم تخليكي معانا
في

منتدى روشنة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


وتشتوفي هنعمل اية وتعملي زينا

جهزة يلا بينا

انا جبتلكم الطريقة بالفيديو علشان اللي متعرفش في المطبخ خالص
وبتخاف على اظافرها وياي والكلام دة تعرف وتتعلم
وعلشان البنت او الست الشطرة اللهلوبة اللي عيزة تكسب قلب جوزها
تعرف معلومة جديدة مع

منتدى روشنة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]

هنقدملك اكلات هتجننة

يلا نبطل رغي ونشوف الفيديوهات

يلا
يوميات الشيف حسن كمال حمام محشي بالفريك

حمام محشي فريك الجزء الاول

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]





ومستمرين معاكم على

منتدى روشنة

[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


وهنتابع الجزء الثاني

حمام محشي فريك الجزء الثاني


[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


اتمنى يكون الفيديو عجابكم ويكون خفيف وتحولو تجربوة

وان شاء الله اعرف رايكم


وللامانة الموضوع منقول من
مدونة يلا فيديو
[ندعوك للتسجيل في المنتدى أو التعريف بنفسك لمعاينة هذا الرابط]


تحياتي

ادارة المنتدى


محمود النجار

cheers cheers cheers cheers cheers cheers






_________________
اغـــتـــنـــم الـــفـــرصـــة
فـــهـــي تـــاتـــي فـــي الـــعـــمـــر
مــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرة
الرجوع الى أعلى الصفحة اذهب الى الأسفل
http://rawshanaall.yoo7.com
 
طريقة عمل الحمام المحشي فريك الشيف حسن كامل
استعرض الموضوع السابق استعرض الموضوع التالي الرجوع الى أعلى الصفحة 
صفحة 1 من اصل 1

صلاحيات هذا المنتدى:لاتستطيع الرد على المواضيع في هذا المنتدى
روشنة :: منتدى روشنة الاجتماعي :: عالم المطبخ والموضة والازياء-
انتقل الى: